Tambah Power & Saiz

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Buah Dada

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN


EN. JOE



http://www.cantikidaman.com/images/paypal.jpg

Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


http://www.abangonline.com/Free-Shipping-LG-300x300.jpg

 

 

 

 

::.AbangOnline.Com. Pembekal & Pengedar Seluar Dalam Ajaib Vakoou America Original

Saiz Ukuran Pinggang (Inci)
M 26– 30
L 31 – 35
XL 36 – 40
XXL 41 – 45
XXXL 46 – 50

Vakoou - 30 Hari Menjadi Lelaki Sejati

30 Minit Lebih Lama, Zakar Lebih Panjang, Lebih Tenaga Maskulin

 

Vakoou adalah seluar dalam khas untuk lelaki yang dicipta dengan menggunakan bahan gentian magnet berkuasa tinggi (astronomic magnetic fiber material), dibalut menggunakan gentian buluh Nano berteknologi magnetik. Gentian terpiuh menjalinkan antara dengan anion fiber dan infrared. Daya magnet ajaibnya akan meresapi ke kelenjar dan seterusnya menghapuskan bakteria dan anti-radang, menghapuskan juga penyakit prostat dan penyakit kerap buang air kecil, sakit belakang, gejala-gejala kelesuan dan keletihan.

vakoou2.jpg

Dewasa kini, lelaki memang ghairah dengan penggunaan gajet berteknologi tinggi seperti telefon bimbit. Kita sedia maklum mengenai kesan radiasi yang dijana dari penggunaan telefon bimbit apatah lagi para lelaki amat gemar menyimpankannya di poket seluar tanpa menyedari ianya berdekatan dengan zakar. Dalam situasi ini, Vakoou bertindak sebagai penjaga zakar lelaki.

 

Khasiat Vakoou berfungsi sebagai :

  1. Agen Anti Bakteria.
  2. Meningkatkan peredaran darah dikawasan zakar.
  3. Menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar.
  4. Menyahbakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki.
  5. Mengeluarkan kuasa magnetik dilingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel.
  6. Menguatkan fungsi buah pinggang.
  7. Menyuburkan sperma.
  8. Mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal.
  9. Mengatasi air mani di mana langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia).
  10. Meningkatkan stamina seks dan kualiti di ranjang.
  11. Menyihatkan tubuh dan imunisasi badan.
  12. Merawat kencing tak lawas.
  13. Merawat gatal-gatal pada kawasan zakar dan peha.

 

Cara Memakai Vakoou

Pakai seperti seluar dalam biasa cuma pastikan zakar dihalakan keatas dan asingkan zakar dan buah zakar untuk kesan yang maksimum.

 

Cara Membasuh Vakoou

  1. Gunakan air suhu bilik (bawah 30ºc) untuk membasuh VAKOOU, jangan menggunakan air panas.
  2. Sedikit pelembut (Softlan) dicairkan dalam air untuk membasuh VAKOOU, jangan sama sekali sapukan sebarang jenis bahan pencuci ke atas VAKOOU.
  3. Jangan merendam VAKOOU dalam bahan pencuci.
  4. JANGAN basuh dengan mesin membasuh.
  5. JANGAN menggunakan bahan peluntur semasa membasuhnya.
  6. JANGAN mengeringkannya dengan alat pengering.
  7. JANGAN sterika.
  8. JANGAN jemur di bawah matahari.

 

"Anda Pasti Ucapkan Terima Kasih Kepada Kami Selepas Menikmatinya!"

TESTIMONI 01
EN. KAMAL JAMALUDIN: 801209-05-xxxx (KUANTAN, PAHANG)
"Saya Baru Pakai 2 Hari, Tabiat Kencing Kerap Diwaktu Malam Sudah Tiada lagi!"

TESTIMONI 02
EN. ABD SALAM: 840309-02-xxxx (KOTA BELUD, SABAH)
"Sejak saya pakai Vakoou, Isteri saya bagi 100 markah !!"

TESTIMONI 03
EN. ZAMALUDIN: 500824-06-xxxx (SIBU, SARAWAK)
"Dengan Vakoou kencing saya jadi lawas, lancar dan puas !!"

TESTIMONI 04
EN. FAUZI: 501106-08-xxxx (GRIK, PERAK)
"Saya suka jual Vakoou sebab produk ni laris macam goreng pisang panas !!"

TESTIMONI 05
EN. ROSLI: 639118-02-xxxx (K. KANGSAR, PERAK)
"Pakai Vakoou jadikan saya sentiasa cergas, badan rasa kuat, mantap dan bertenaga , sakit pinggang berkurangan!!"

TESTIMONI 06
EN. NIZAM: 720618-05-xxxx (KUALA LUMPUR)
"Baru pakai Vakoou seminggu, masa game, 'cendawan' kembang semacam !!
Adik Botak' keras menggiler, extra time lagi....
Memang MANTOPP, Jimat Dan Berbaloi - Baloi !!"

 

 


VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA

Klik di sini

 

PACAK LANGIT

http://www.abangonline.com/images/pearl.JPG

TAMBAH POWER

Klik sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ

Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA

Klik di sini

 

 

PHEROLINS

http://www.abangonline.com/images/pherolins.jpg

PEMIKAT LELAKI

klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER

Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER

Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI

Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG

Klik di sini

 

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA

Klik di sini

 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA

Klik di sini

 

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI

Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING

Klik di sini

 

 

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin